Man blir lika överraskad varje gång!❤️

Igår stannade jag & Angelina hemma från skola & dagis då jag kände mig helt slut körd så vi tog det lungt & tog en glass i det fina vädret. Sen så åkte vi in till tc för att möta mamma/mormor för att handla nya sommar kläder till Angelina. På tåget så var det en liten pojke som antingen var 1& 8 månader eller 2& 8 månader lite svårt att höra när vi åkte den gamla tuben. Men han var så gullig och sjöng lilla singeln för Angelina & hon bara skrattade och log med största leendet. Det var så gulligt! Iallafall sen så möte vi min mamma & så gick dem på donken & åt så jag passade på att springa in i alla affärer. Blev verkligen sugen på att testa kläder själv och köpta något nytt till mig. Men kände att den chans tar jag hellre när jag fyller år så jag får unna mig med det då. Så jag handlade kläder till Angelina bara sommar kläder då, för det är det hon behöver. Den kjolen jag köpte tvekade jag om för Angelina är ganska small i midjan och det gör att dem kläderna som passar henne i längden kan vara förstora  i midjan.. Vilket kjolen var, så funderar på att lämna tillbaka den & köpa ett par gulliga short istället. Men samtidigt funderar jag på om någon kanske vet om man kan göra på något annat sätt för att spänna åt den lite? Skulle vara tacksam om något visste & kunde dela med sig! Men sen så kom vi hem tog ett bad och Angelina sa upp så förstod att hon tröttnat så bad  älsklingen ta henne en men hon ville själv så hjälpte henne & sa till henne "ta handduken & läggen den om dig som mamma brukar göra" och gå till pappa. Och så gjorde hon det också hihi blev så glad och överraskad! Stolt mamma! Men nu ska vi göra ordning mellis puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0