Hellre få höra sanningen än att leva i lögner.

 
Sötisar ni är som fortsätter att läsa bloggen, fast jag är seg på att uppdatera.
Men ska försöka, men de blir lättare när jag får tbx min lur eller som sagt kommer få en ny lur & betala självrisken på 2500, men de fula är att dom säger de men kan inte smsa när jag får hämta en ny lur.  Aja dom sa iallafall att de var en vattenskada vilket jag inte tror på, hade ingen fucking vattenskada. Men tror dom såg de på bilder när jag bada med angelina & sen ville slippa ge mig en  mobil gratis -.- Men skit i.
 
Igår: Träffade jag Mantha och lilla Nathan så sööt, vi träffades i skogås och sen åkte vi till henne med Hedda & Aykut och så. Pratade och hade de bara mysigt och åt tacos, sen var de bara att åka hem och Aykut följde med till bussen så pratade med honom om lite saker. Men iallafall i nästa inlägge tänker jag skriva om Angelina & hur
mycket hon har lärt sig under dom har dagarna & lite så. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0